На пазара са представени интериорни врати за всеки джоб и за всеки претенциозен избор. Клиентите обикновено предпочитат врати на средни цени със задоволително качество.

Фирмите, предлагащи врати на пазара, се стремят да съчетаят в производството си качество и дизайн, адекватна цена, така че предложенията им да са привлекателни.

Врата – това е цяла система, където качеството на всеки елемент съществено влияе на качеството и функционалността на всички останали елементи. Например, ако при направата на вратата се използва некачествено лепило или покритие, то тя бързо губи своята форма и става неизползваема.
Качествените интериорни врати в средната ценова категория се отличават по редица параметри.
Рамката на вратата е изработена от масивно дърво. Най-често на пазара се предлагат врати с ПДЧ рамки.
Пълнеж на вратата – направен от хартиен пълнеж тип „пчелна пита”. Срещат се предложения на врати с пълнеж, закупен на килограм за тяхното поевтиняване, но това не гарантира трайността им.

На пазара има предлагане на врати, чиято повърхност е покрита с неустойчива боя и лакира отгоре. Това покритие е неустойчиво и повърхността на врата бързо се наранява.

Фирмите, отличаващи се с качествена продукция, предлагат на пазара интериорни врати с плоскости от дървесни влакна, покрити с меламинови смоли и лак. Могат да бъдат и с покритие от ламинат. Така врати са красиви и здрави. Такова покритие лесно се почиства и дори при ползване на препарати повърхността на вратата се запазва.

Ако в моделите интериорни врати се предлага стъкло с орнаменти, много е важно какво ще е качеството на стъклото. Качественото стъкло е с рисунка, която е с плитки очертания и позволява лесно почистване. Освен това то е с атрактивен външен вид.

Касите осигуряват здравото и устойчиво закрепване на вратата, за това тяхното качество е от съществено значение. Изработват се от качествен материал и съвременна технология, които осигуряват здравина и дълъг период на ползване.

При изработване на качествени интериорни врати се използват високо устойчиви смоли, а не стандартното лепило, което с времето влошава качеството си, а от там и качеството на продукцията.

Всички тези показатели и доброто отношение към клиентите определят доброто представяне на фирмата на пазара, нейната продукция е търсена, а фирмата има възможност да разширява производството си.

comments (0)

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>